________________________
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Damasławku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://gopsdamaslawek.pl/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji strony internetowej: 10.03.2020 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 5.05.2020 r.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia 25.03.2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji 25.03.2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test – European Intern Inclusion Initiative, (http://checkers.eiii.eu/),
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Dostępność architektoniczna obiektów Ośrodka
Budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Damasławku przy ul. Długiej 1A jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową w następującym zakresie:
wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze,
Ośrodek posiada drugie wejścia do budynku na poziomie gruntu, co umożliwia wjazd na wózkach inwalidzkich,
przy budynku znajduje się parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych,
do budynków i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
w budynkach nie ma pętli indukcyjnych,
w budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
na zewnątrz budynku na korytarzu jest zainstalowany monitoring wizyjny,
w budynkach po wcześniejszym umówieniu jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest Agnieszka Sawa,
E-mail: gops@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Telefon: 67 268-60-11
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji
w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje
o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
________________________
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Damasławku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://gopsdamaslawek.pl/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji strony internetowej: 10.03.2020 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 5.05.2020 r.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia 28.03.2024 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji 28.03.2024 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Skorzystano z dostępnego narzędzia do oceny strony: Test – European Intern Inclusion Initiative, (http://checkers.eiii.eu/),
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Dostępność architektoniczna obiektów Ośrodka
Budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Damasławku przy ul. Długiej 1A jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową w następującym zakresie:
wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze,
Ośrodek posiada drugie wejścia do budynku na poziomie gruntu, co umożliwia wjazd na wózkach inwalidzkich,
przy budynku znajduje się parking z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych,
do budynków i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem,
w budynkach nie ma pętli indukcyjnych,
w budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
na zewnątrz budynku na korytarzu jest zainstalowany monitoring wizyjny,
w budynkach po wcześniejszym umówieniu jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest Agnieszka Sawa,
E-mail: gops@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Telefon: 67 268-60-11
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji
w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje
o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.